Jump to content

Les fantômes du passé


Recommended Posts

18 hours ago, Adios234 said:

Maybe Beverly Hills Cop theme? Is it a reference to Crazy "Motherf*ckin" Frog?

 

La réponse est bonne !

Mais pour la mauvaise raison, la grenouille m'énerve vraiment. 

----------

The answer is good!

But for the wrong reason, the frog really nerves me :D

 

 

 

Don't know if the person in this video / who made this video is the famous Harold, btw

 

 

 

 

  • Haha 1
Link to post
Share on other sites
  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

J'aimerais profiter de ce moment pour re-dédier une chanson à @Adios234 :    

Mon dieu que c'est drôle, je ris aux éclats. Moi je pense que vous êtes jaloux, parce que j'ai une passion. Et vous, non. 

il y a 47 minutes, Lies a dit :

 

The answer is good!

But for the wrong reason, the frog really nerves me :D

 

 

 

Don't know if the person in this video / who made this video is the famous Harold, btw

 

 

 

 

I have never seen this movie. I had in mind only two movies from 1984, Beverly Hills Cop and Ghostbusters, and the first one seemed to be the only one that can sticks to the clue.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, Adios234 said:

I had in mind only two movies from 1984, Beverly Hills Cop

 

C'était la bonne !

Pour moi, cette chanson est un véritable fantômes du passé, de la pop synthétisée des années 80, qui me remonte le moral :D
Je me souviens avoir regardé ce film chez des amis, car à la maison nous n'avions pas de magnétoscope à l'époque. C'était un véritable événement de regarder un film à l'époque :D

--------

It was the right one!

The song is a real blas from the past to me, 80s synth pop, cheers me up :D

I remember watching this movie at a friends house, because at home we didn't have VCR at that time. It was a real happening to watch a movie back then :D

Link to post
Share on other sites
5 minutes ago, TasDeGraines said:

BEM BEM :D

 

:D

 

Cette chanson s'incruste facilement dans la tête. Mais heureusement, je viens de regarder le clip Ich will, vieux de 23 ans, pour oublier la grenouille. 

--------

Well that one gets stuck in your head easily. But luckily I just watched 23 years old clip Ich will, to forget about the frog :D

(do not think about the frog. do not think about the frog. do not think about the frog. do not :ph34r:)

  • Haha 1
Link to post
Share on other sites

Vu que l'on parle des reprises diverses et variées, je propose une autre énigme. En 1996 une groupe russe a réussi à déformer une célèbre chanson d'une célèbre groupe britannique en changeant le tempo. Je vous propose de deviner de quelle chanson il s'agit. 

Good Luck !

Edited by Die_ruhe
  • Like 2
Link to post
Share on other sites
14 minutes ago, Die_ruhe said:

Vu que l'on parle des reprises diverses et variées, je propose une autre énigme. En 1996 une groupe russe a réussi à déformer une célèbre chanson d'une célèbre groupe britannique en changeant le tempo. Je vous propose de deviner de quelle chanson il s'agit. 

 

Jolie chanson!

Nice song!

 

I'd go for Radiohead?

 

 

Je parle de statues complexes, également dans cette vidéo. J'ai été une fois dans les grottes des éléphants à Mumbai, c'était trop.

Talking about complex statues btw, also in this video. I was once in the Elephant caves in Mumbai, it was too much

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Elephanta_Caves

 

Edited by Lies
  • Like 2
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...