Heirate-Mich-07 6051 Posted June 20, 2023 Share Posted June 20, 2023 Ah ben avec plus de 700 topics sur le sujet ça fait un joli pense bête. 1 Link to post Share on other sites
JessR+ 6686 Posted June 20, 2023 Share Posted June 20, 2023 Putain on se croirait presque sur le forum EmigrateWorld 👀 Link to post Share on other sites
Guest Posted June 20, 2023 Share Posted June 20, 2023 il y a 5 minutes, JessR+ a dit : Putain on se croirait presque sur le forum RéEmigrateWorld 👀 Link to post Share on other sites
Heirate-Mich-07 6051 Posted June 20, 2023 Share Posted June 20, 2023 (edited) 🎌Delta Airlines👉📲850^^952>>8866 }👉📲 reservation number🎌🎌 2023-2030 📲 Delta Airlines Ticket Reservation Number : What Is It? The Delta Airlines reservation number +1-808-300-4927 is a toll-free phone number that you can call to book a flight, make changes to an existing reservation, or get help with any other issues related to your Delta Airlines flight. The number is available 24/7 and is staffed by Delta Airlines customer service representatives Are you looking for an easy way to book your next flight with Delta Airlines? Look no further! In this comprehensive guide, we'll take you step-by-step through the Delta Airlines reservations process, including how to find the best deals, choose the right seat, and manage your booking. So, whether you're a seasoned traveler or a first-time flyer, read on to learn everything you need to know about Delta Airlines reservations. Delta Airlines Phone Number +1-808-300-4927: How to Contact Customer Service If you have any questions or concerns about your reservations, you can contact their customer service team for assistance. Here's everything you need to know about the Delta Airlines phone number and how to contact customer service. How to Book Delta Airlines Reservations Booking a flight with Delta Airlines is easy, and there are several ways to do it. Here's a step-by-step guide to booking your Delta Airlines reservations. Step 1: Visit Delta Airlines Website The first step to booking a Delta Airlines flight is to visit their website at Delta.com. You can also book your flight through the Delta Airlines app, available for both iOS and Android devices. Step 2: Enter your Travel Details Once you're on the Delta Airlines website, enter your travel details, including your destination, travel dates, and the number of passengers. You can also choose to search for flights by fare class or by the number of stops. Step 3: Choose Your Flight After you enter your travel details, you'll see a list of available flights. You can sort the results by price, duration, or departure time to find the best option for you. Once you've found a flight that works for you, select it and continue to the next step. Step 4: Enter Your Passenger Details Next, you'll need to enter your passenger details, including your name, date of birth, and contact information. You'll also have the option to select your seat and add any additional services, such as checked baggage or in-flight meals. Step 5: Review and Confirm Your Booking After you've entered all your information, review your booking to make sure everything is correct. Then, enter your payment information and confirm your booking. Congratulations, you've successfully booked your Delta Airlines reservations! Delta Airlines Reservations Tips and Tricks Now that you know how to book Delta Airlines reservations, here are some tips and tricks to help you get the most out of your flight experience. Tip 1: Sign Up for MileagePlus Delta Airlines' MileagePlus program allows you to earn miles for every flight you take, which you can then redeem for free flights, upgrades, and other rewards. It's free to sign up, so be sure to join before your next flight. Tip 2: Choose Your Seat Wisely When booking your Delta Airlines reservations, be sure to choose your seat wisely. You can select your seat during the booking process, or you can use Delta's seat map to see which seats are available. If you're traveling with a companion, consider choosing a seat in a row with two seats together. Tip 3: Pack Smart To make your flight experience as smooth as possible, be sure to pack smart. Check Delta's baggage allowance and make sure you're not bringing any prohibited items in your carry-on. If you're traveling with a pet, make sure you understand Delta's pet policy and have all the necessary documentation. Tip 4: Check-In Online Save time and avoid lines by checking in for your Delta Airlines flight online. You can check in up to 24 hours before your flight, and you can choose your seat and print your boarding pass from home. Tip 5: Take Advantage of Delta's In-Flight Amenities Delta Airlines offers a variety of in-flight amenities to make your flight more comfortable, including Wi-Fi, in-flight entertainment, and in-flight meals. Be sure to take advantage of these amenities to make the most of your flight Delta Airlines Phone Number +1-808-300-4927: How to Contact Customer Service If you have any questions or concerns about your Delta Airlines reservations, you can contact their customer service team for assistance. Here's everything you need to know about the Delta Airlines phone number and how to contact customer service. Delta Airlines Customer Service Phone Number +1-808-300-4927 Delta Airlines customer service can be reached at +1-808-300-4927. This phone number is available hours a day, seven days a week, and can be used to book a flight, check flight status, make changes to your reservation, and more. How to Contact Delta Airlines Customer Service +1-808-300-4927 There are several ways to contact Delta Airlines customer service, including: Phone As mentioned, you can call Delta Airlines customer service at +1-808-300-4927 for assistance with your reservations. You can also use this phone number to report lost baggage, file a complaint, or ask general questions about your flight. Delta rebooking number 1-808-300-4927 Delta airline rebooking number 1-808-300-4927 Delta airlines reservation number 1-808-300-4927 Delta airline reservation phone number 1-808-300-4927 Delta reservations number 1-808-300-4927 Delta reservations phone number 1-808-300-4927 Delta airlines reservations phone 1-808-300-4927 Delta reservations customer service 1-808-300-4927 Delta airlines reservations official site 1-808-300-4927 Delta airlines 800 number for reservations 1-808-300-4927 Delta airline booking phone number 1-808-300-4927 Edited June 20, 2023 by Heirate-Mich-07 Link to post Share on other sites
Heirate-Mich-07 6051 Posted June 20, 2023 Share Posted June 20, 2023 ah merde mauvais compte 4 Link to post Share on other sites
Lies 1349 Posted June 20, 2023 Share Posted June 20, 2023 Quelque chose de plus joyeux, un joyeux anniversaire @Sonnelichtkeys Something more joyous, happy birthday 1 Link to post Share on other sites
JessR+ 6686 Posted June 20, 2023 Share Posted June 20, 2023 Je crois que @Stevens s’est fait chier pour rien tout revient 🙄 Link to post Share on other sites
Stevens 31 Posted June 20, 2023 Share Posted June 20, 2023 il y a une heure, Heirate-Mich-07 a dit : ah merde mauvais compte Si tu postes le fameux message, c’est un coup à ce que je te classe comme spammeur. C’est risqué ton truc ! 4 Link to post Share on other sites
Stevens 31 Posted June 20, 2023 Share Posted June 20, 2023 il y a 37 minutes, JessR+ a dit : Je crois que @Stevens s’est fait chier pour rien tout revient 🙄 J’administre une fois par an, ca va … 🤣 3 Link to post Share on other sites
Heirate-Mich-07 6051 Posted June 20, 2023 Share Posted June 20, 2023 (edited) Ah ouais je me doutais que c'était à la limite mais j'avais dégagé le lien dans le message quand même en guise de patte blanche Edited June 20, 2023 by Heirate-Mich-07 2 Link to post Share on other sites
Mitth'raw Nuruodo 9043 Posted June 20, 2023 Share Posted June 20, 2023 (edited) Bon, bah voilà, nous sommes les survivants de la civilisation R+W. Il n'y a plus qu'à tout reconstruire. Edited June 20, 2023 by Mitth'raw Nuruodo Et nous reproduire, d'ailleurs, ou faire appel aux Dragon Balls, comme on voudra. 2 1 Link to post Share on other sites
Heirate-Mich-07 6051 Posted June 20, 2023 Share Posted June 20, 2023 On peut se reproduire et s'insérer des Dragon Balls, pourquoi choisir. Ou les réunir et faire apparaitre Shenron dans notre cul. 1 1 Link to post Share on other sites
Guest Posted June 20, 2023 Share Posted June 20, 2023 il y a 9 minutes, Mitth'raw Nuruodo a dit : Bon, bah voilà, nous sommes les survivants de la civilisation R+W. Il n'y a plus qu'à tout reconstruire. Qu'est-ce que j'aimerais me retrouver un soir d'été à chanter les "na, na, nana---", me réjouissant déjà d'entendre Reise Reise et bientôt Hallelujah puis Stripped... Y'a beau y avoir Bestrafe mich dans la nouvelle setlist, je suis profondément nostalgique de 2016. Link to post Share on other sites
Highlander 2433 Posted June 20, 2023 Share Posted June 20, 2023 8 hours ago, Mitth'raw Nuruodo said: C'est Lolo qui l'a programmé pour que le forum sature. ... ou pour revenir ni vu ni connu? bien ouej Link to post Share on other sites
roussine 2332 Posted June 20, 2023 Share Posted June 20, 2023 Mais elles sont passées où toutes les licornes ? Et l'aveu de @Mitth'raw Nuruodo? Je suis condamnée à garder ma signature à vie, en souvenir de l'invasion ? Link to post Share on other sites
Heirate-Mich-07 6051 Posted June 20, 2023 Share Posted June 20, 2023 il y a 17 minutes, roussine a dit : Je suis condamnée à garder ma signature à vie, en souvenir de l'invasion ? C'est ta croix désormais. 1 1 Link to post Share on other sites
Mitth'raw Nuruodo 9043 Posted June 20, 2023 Share Posted June 20, 2023 (edited) il y a 37 minutes, roussine a dit : Je suis condamnée à garder ma signature à vie, en souvenir de l'invasion ? Oui. il y a 37 minutes, roussine a dit : Mais elles sont passées où toutes les licornes ? ↓ Révélation "Là poussaient des arbres exotiques mal formés dotés de fruits qui brillaient comme le bronze ; là aussi, sur le large rivage mélanique du lac, on disait que les licornes venaient danser, combattre et s'accoupler. Et cette nuit-là les licornes vinrent, comme si elles étaient les sceaux de la terreur et de l'aspiration d'un homme, des aspects du seul Jirem et de sa reddition fébrile aux ténèbres. Les licornes étaient sauvages, non pas blanches comme des colombes, mais de la couleur de la gomme écarlate et des vieux os jaunis, avec des cornes tordues d'or robuste et terni. Elles étaient trois. Elles émergèrent des bois sinistres où cliquetaient les fruits métalliques. Un lièvre jaillit d'un buisson et une licorne l'écrasa au sol de son pied de devant, le déchiqueta et le déchira de ses dents d'or oblongues et inégales, puis d'un coup de pied en projeta la carcasse de côté pour continuer de marcher fièrement." (Tanith Lee, Le Maître de la Mort, 1978) Edited June 20, 2023 by Mitth'raw Nuruodo 1 Link to post Share on other sites
Heirate-Mich-07 6051 Posted June 20, 2023 Share Posted June 20, 2023 ou là https://www.senscritique.com/film/unicorn_wars/30151460 2 Link to post Share on other sites
Mitth'raw Nuruodo 9043 Posted June 20, 2023 Share Posted June 20, 2023 il y a 2 minutes, Heirate-Mich-07 a dit : ou là https://www.senscritique.com/film/unicorn_wars/30151460 Arrête, sinon je vais ressortir... trop tard 1 Link to post Share on other sites
Heirate-Mich-07 6051 Posted June 20, 2023 Share Posted June 20, 2023 (edited) il y a 28 minutes, Mitth'raw Nuruodo a dit : Arrête, sinon je vais ressortir... trop tard C'est... hypnotique. Ring Ring ! Edit : Je vais me faire tous les épisodes btw Edit 2 : y a pas de licornes, mais ta vidéo a fait remonter celle-ci de mes souvenirs d'errances sur les internet Edited June 20, 2023 by Heirate-Mich-07 1 1 1 Link to post Share on other sites
Mitth'raw Nuruodo 9043 Posted June 20, 2023 Share Posted June 20, 2023 (edited) Putain, j'avais jamais vu l'épisode quatre, d'ailleurs. Il est grandiose, c'est mon préféré pour l'instant. Et il y en a un cinquième qui dure quarante minutes... mais pourquoi j'ai fait ça, moi Edited June 21, 2023 by Mitth'raw Nuruodo 1 Link to post Share on other sites
Heirate-Mich-07 6051 Posted June 20, 2023 Share Posted June 20, 2023 T'as bien fait, faut faire découvrir les pépites méconnues aux gens. Link to post Share on other sites
Mitth'raw Nuruodo 9043 Posted June 20, 2023 Share Posted June 20, 2023 il y a 52 minutes, Heirate-Mich-07 a dit : Edit 2 : y a pas de licornes, mais ta vidéo a fait remonter celle-ci de mes souvenirs d'errances sur les internet Ah bah ça y est, je l'ai dans la tête. 'tain, le Youtube début des années 2010, quoi Je suis un peu déçu par le final de Charlie The Unicorn. Faut dire que ce genre d'humour, ça rend beaucoup moins bien sur une longue vidéo, et je n'ai pas aimé le mélange d'univers entre un truc qui semble avoir une vague logique et un autre qui n'en a aucun. Le 2, le 3 et le 4, par contre Bon, le premier était encore brouillon. Link to post Share on other sites
roussine 2332 Posted June 21, 2023 Share Posted June 21, 2023 (edited) Et c'est reparti! Nouvelle invasion en cours? Fausse alerte! 😁 Edited June 21, 2023 by roussine Le ménage a été fait! Link to post Share on other sites
Recommended Posts